EXTREME HOBBY

Případová studie

"Expanze na 2 trhy a nejlepší na českém trhu"

#

Jak se nám to povedlo?

Na začátku jsme neměli příliš velký budget pro naše kampaně. Museli jsme jej správně rozdělit mezi podporu brandu a výkonnostní marketing. Brand nikdo nehledal a prodeje byly ve stovkách měsíčně. Zaměřili jsme se tedy pouze na nejdůležitější složky online marketingu.

  • Facebook Ads
  • Google Ads
  • Instagram Ads

Na Google především vyhledávací kampaně, produktové kampaně a remarketing. Facebook Ads a Instragram byl především o budování povědomí. Ono z budgetem 30 tisíc měsíčně do kreditu toho ze začátku víc vymyslet nejde. 

V naší marketingové strategii jsme začali využívat bojových eventů Oktagon a XFN. To nám povedlo i k budoucí spolupráci právě s Oktagonem. Díky našemu růstu jsme začali být zajímavý i pro jednotlivé týmy. S růstem jsme mohli více peněz vynaložit za reklamu a přidávat další kanály. Využili jsme automatizovaného mailingu a do našich kampaní na Google i Facebooku začali využívat materiály získané se spolupráce s Oktagonem. Začali jsme tvořit i vlastní videa a produktové fotky. Vymysleli jsme nové a originální kampaně. 

 

 

 

O společnosti

Extreme hobby je výrobcem a zároveň prodejcem kvalitního sportovního oblečení pro bojové sporty. Značka je původem z Polska, ale před 3 lety se dostala na český trh.

Naše mise

Ještě před 3 lety nikdo značku Extreme Hobby neznal. Dnes tato značka patří mezi jedničku na českém trhu v prodeji sportovního oblečení pro bojové sporty a rozrůstá se do dalších zahraničních trhů. A to především díky tomu, že v marketingu věřila nám. Když jsme se poprvé potkali s naším klientem Zbyňkem, oficiálním prodejcem značky Extreme Hobby na českém trhu, trápilo ho, že jeho značku nikdo nezná a má minimum prodejů. Náš hlavní cíl bylo tedy dostat tuto značku do povědomí a zvýšit jeho prodeje.

Výsledky naší spolupráce

Dnes Extreme Hobby patří mezi přední značky na českém trhu. Jelikož jsme chtěli našemu klientovi pomoci růst, tak jsme mu pomohli i s expanzí na slovenský trh i maďarský. Povedlo se nám to.

  • Růst o 328 %
  • Expanze na 2 další trhy
  • Snížení PNO o 15 %

Jaké jsou další cíle?

Máme před sebou novou výzvu. Extreme Hobby koupil někdo jiný a my jsme se se Zbyňkem dohodli, že mu pomůžeme vybudovat novou jedničku na českém trhu v bojových sportech. Jelikož máme již bohaté zkušenosti, tak věříme, že i nová značka bude opět úspěšná. A co vy? Pokud máte zájem vybudovat ze své značky nejsilnějšího hráče nejen na českém trhu, tak nás kontaktujte.

Kontaktujte nás
Případová studie k sežrání

Pojďme se potkat. Ať už nad šálkem dobré kávy nebo kachnou se zelím. Probereme váš business a popovídáme si o tom, s čím vám můžeme pomoci.