Na začátku jsme neměli příliš velký budget pro naše kampaně. Museli jsme jej správně rozdělit mezi podporu brandu a výkonnostní marketing. Brand nikdo nehledal a prodeje byly ve stovkách měsíčně. Zaměřili jsme se tedy pouze na nejdůležitější složky online marketingu.
Na Google především vyhledávací kampaně, produktové kampaně a remarketing. Facebook Ads a Instragram byl především o budování povědomí. Ono z budgetem 30 tisíc měsíčně do kreditu toho ze začátku víc vymyslet nejde.
V naší marketingové strategii jsme začali využívat bojových eventů Oktagon a XFN. To nám povedlo i k budoucí spolupráci právě s Oktagonem. Díky našemu růstu jsme začali být zajímavý i pro jednotlivé týmy. S růstem jsme mohli více peněz vynaložit za reklamu a přidávat další kanály. Využili jsme automatizovaného mailingu a do našich kampaní na Google i Facebooku začali využívat materiály získané se spolupráce s Oktagonem. Začali jsme tvořit i vlastní videa a produktové fotky. Vymysleli jsme nové a originální kampaně.
Extreme hobby je výrobcem a zároveň prodejcem kvalitního sportovního oblečení pro bojové sporty. Značka je původem z Polska, ale před 3 lety se dostala na český trh.
Ještě před 3 lety nikdo značku Extreme Hobby neznal. Dnes tato značka patří mezi jedničku na českém trhu v prodeji sportovního oblečení pro bojové sporty a rozrůstá se do dalších zahraničních trhů. A to především díky tomu, že v marketingu věřila nám. Když jsme se poprvé potkali s naším klientem Zbyňkem, oficiálním prodejcem značky Extreme Hobby na českém trhu, trápilo ho, že jeho značku nikdo nezná a má minimum prodejů. Náš hlavní cíl bylo tedy dostat tuto značku do povědomí a zvýšit jeho prodeje.
Dnes Extreme Hobby patří mezi přední značky na českém trhu. Jelikož jsme chtěli našemu klientovi pomoci růst, tak jsme mu pomohli i s expanzí na slovenský trh i maďarský. Povedlo se nám to.
Máme před sebou novou výzvu. Extreme Hobby koupil někdo jiný a my jsme se se Zbyňkem dohodli, že mu pomůžeme vybudovat novou jedničku na českém trhu v bojových sportech. Jelikož máme již bohaté zkušenosti, tak věříme, že i nová značka bude opět úspěšná. A co vy? Pokud máte zájem vybudovat ze své značky nejsilnějšího hráče nejen na českém trhu, tak nás kontaktujte.
Kontaktujte násPojďme se potkat. Ať už nad šálkem dobré kávy nebo kachnou se zelím. Probereme váš business a popovídáme si o tom, s čím vám můžeme pomoci.