TIRPARKING

Případová studie

"Zvýšili jsme bezpečnost na českých silnicích"

Problém

K tomu, aby ČESMAD BOHEMIA mohlo dotace čerpat muselo se zaručit splněním cílů, které nebyly zrovna jednoduché. Zasáhnout 150 000 řidičů kamionové dopravy, zajistit dostatečný počet relevantních instalací s cenou instalace maximálně 100 Kč, a to vše stihnout během 4 měsíců.

Aplikace Tirparking

Na základě naší analýzy jsme předali informace, které pomohou zlepšit funkčnost aplikace.

  • aplikace umožňuje najít nejbližší odpočívku v bezpečném čase
  • aplikace umožňuje hodnotit odpočívky a předávat zkušenosti na další řidiče
  • aplikace umožňuje chatovat mezi ostatními řidiči a poskytnout si pomoc

Videospot Tirparking

Na základě naší analýzy persony a jejího chování se nám povedlo vytvořit spot, který komunikuje hlavní výhody aplikace.

  • najít nejbližší odpočívku v čase
  • najít pomoc v případě potřeby
  • ukládat si oblíbené odpočívky a dávat jim recenze

Cesta k výsledkům

Na začátku cesty bylo nutné analyzovat velikost a zájmy naší cílové skupiny, K tomu jsme využili veškerá data, která jsme od klienta dostaly. Zároveň jsme tuto databázi rozšířili o datové zdroje z veřejných i neveřejných databází. Na základě těchto dat jsme zjistili, jak se naše cílová skupina chová, a jak s touto komunitou komunikovat. Zadali jsme tedy podklady pro vytvoření landing page a stali jsme se součástí tvorby propagačního videa. Připravili jsme pro klienta veškerou marketingovou grafiku a stanovili jsme si kanály, na kterých budeme komunikovat. Nastavili jsme si veškeré analytické a marketingové nástroje a doporučili návrhy na zlepšení funkcí a ovládání aplikace.

  • Analýza kompletních dat (cílová skupina, konkurence)
  • Příprava marketingové strategie a media plánu
  • Doporučení pro zlepšení aplikace
  • Tvorba persony a klíčových slov
  • Dodání podkladů a asistence při tvorbě landing page
  • Dodání podkladů a asistence při tvorbě propagačního videa
  • Tvorba grafických podkladů pro online kampaně
  • Příprava kampaní a jejich realizace

Naše spolupráce s ČESMAD Bohemia začala v listopadu 2019. Firma v rámci dotací dostala finanční prostředky z fondu zábrany škod České kanceláře pojistitelů, kterými se zavázala o vytvoření kampaně pro zvýšení bezpečnosti řidičů nákladní kamionové dopravy na českých silnicích. Naším hlavním úkolem bylo tedy vymyslet kampaň s co největším zásahem českých řidičů kamionové dopravy a zároveň jim představit novou mobilní aplikaci, která jim pomůže na jejich cestách zvýšit bezpečí a ušetřit čas jejich cesty.

O společnosti

ČESMAD BOHEMIA je největším Sdružením dopravců, které má pod sebou více jak 2200 subjektů s 25 tisíci vozidly. Cílem a posláním sdružení je podporovat rozvoj a prosperitu silniční dopravy a současně hájit a prosazovat zájmy dopravců.

Výsledky naší spolupráce

Za necelé 4 měsíce se nám povedlo nejen oslovit skupinu více jak 200 tisíc řidičů, ale také zajistit dostatečný počet instalací s průměrnou cenou pod 50 Kč. Propagační spot, který jsme umístili na Youtube zaznamenal více jak 260 tisíc zhlédnutí a na webové stránky jsme dostali více jak 60 tisíc návštěvníků.

  • zásah skupiny 200 tisíc řidičů
    (KPI bylo 150 tisíc)
  • celková cena za instalaci byla 47 Kč
    (KPI byla 100 Kč)
  • počet návštěvníků na landing page byl 62 182

Závěr

Společnost ČESMAD díky našim kampaním splnila požadované cíle a využila tak 100% ze získané dotace. Věříme, že i díky nové aplikaci Tirparking, se povedlo zvýšit bezpečnost na českých silnicích. Pokud budete i Vy potřebovat zvýšit počet uživatelů vaší aplikace nebo dostat aplikaci do povědomí, tak se nám neváhejte ozvat.

Kontaktujte nás
Případová studie k sežrání

Pojďme se potkat. Ať už nad šálkem dobré kávy nebo kachnou se zelím. Probereme váš business a popovídáme si o tom, s čím vám můžeme pomoci.