K tomu, aby ČESMAD BOHEMIA mohlo dotace čerpat muselo se zaručit splněním cílů, které nebyly zrovna jednoduché. Zasáhnout 150 000 řidičů kamionové dopravy, zajistit dostatečný počet relevantních instalací s cenou instalace maximálně 100 Kč, a to vše stihnout během 4 měsíců.
Na základě naší analýzy jsme předali informace, které pomohou zlepšit funkčnost aplikace.
Na základě naší analýzy persony a jejího chování se nám povedlo vytvořit spot, který komunikuje hlavní výhody aplikace.
Na začátku cesty bylo nutné analyzovat velikost a zájmy naší cílové skupiny, K tomu jsme využili veškerá data, která jsme od klienta dostaly. Zároveň jsme tuto databázi rozšířili o datové zdroje z veřejných i neveřejných databází. Na základě těchto dat jsme zjistili, jak se naše cílová skupina chová, a jak s touto komunitou komunikovat. Zadali jsme tedy podklady pro vytvoření landing page a stali jsme se součástí tvorby propagačního videa. Připravili jsme pro klienta veškerou marketingovou grafiku a stanovili jsme si kanály, na kterých budeme komunikovat. Nastavili jsme si veškeré analytické a marketingové nástroje a doporučili návrhy na zlepšení funkcí a ovládání aplikace.
Naše spolupráce s ČESMAD Bohemia začala v listopadu 2019. Firma v rámci dotací dostala finanční prostředky z fondu zábrany škod České kanceláře pojistitelů, kterými se zavázala o vytvoření kampaně pro zvýšení bezpečnosti řidičů nákladní kamionové dopravy na českých silnicích. Naším hlavním úkolem bylo tedy vymyslet kampaň s co největším zásahem českých řidičů kamionové dopravy a zároveň jim představit novou mobilní aplikaci, která jim pomůže na jejich cestách zvýšit bezpečí a ušetřit čas jejich cesty.
ČESMAD BOHEMIA je největším Sdružením dopravců, které má pod sebou více jak 2200 subjektů s 25 tisíci vozidly. Cílem a posláním sdružení je podporovat rozvoj a prosperitu silniční dopravy a současně hájit a prosazovat zájmy dopravců.
Za necelé 4 měsíce se nám povedlo nejen oslovit skupinu více jak 200 tisíc řidičů, ale také zajistit dostatečný počet instalací s průměrnou cenou pod 50 Kč. Propagační spot, který jsme umístili na Youtube zaznamenal více jak 260 tisíc zhlédnutí a na webové stránky jsme dostali více jak 60 tisíc návštěvníků.
Společnost ČESMAD díky našim kampaním splnila požadované cíle a využila tak 100% ze získané dotace. Věříme, že i díky nové aplikaci Tirparking, se povedlo zvýšit bezpečnost na českých silnicích. Pokud budete i Vy potřebovat zvýšit počet uživatelů vaší aplikace nebo dostat aplikaci do povědomí, tak se nám neváhejte ozvat.
Kontaktujte násPojďme se potkat. Ať už nad šálkem dobré kávy nebo kachnou se zelím. Probereme váš business a popovídáme si o tom, s čím vám můžeme pomoci.